2020年3月18日 星期三

我在黃岡的日子

車路都有人站崗 - 而家已解封
 朋友D是香港人, 太太是湖北黃岡人, 今年二月初, 携同兩個小孩回鄉探親。本來開開心心, 卻遇上武漢肺炎封城, 至今 (18/3/20)仍滯留在黃岡。我地日前隔空聯絡上, 以下是略為修剪過的對話 ( R 是筆者, A是其他朋友) :

D : 返黃岡前同d醫生朋友食飯,問佢地意見,佢地都話冇問題。到左第二日鍾南山突然話會人傳人,第四日就封城

小區是這樣封鎖的 - 而家已解封
D : 好在半年前裝修左間屋,叫做有個地方落腳,唔駛住賓館洒店
D: Anyway, good experience
D :
辛苦了老婆孩子
D : 封城後基本上零交通,由於冇自駕,出去超市買食物,物資要走半粒鐘路,為了降低家人中招風險,一直以來都係自己負責出去。


排隊入超市, 每人要隔1.5米

D : 隨著疫情爆發,更多的嚴厲措施出台,超市不接待散客,開始出現食和用的問題。
D : 所幸的,在人搭人,搭上搭的情況下,找到社區的書記,拿到各區的代購資料,逐步解決食和用的基本需求。
R : 傳聞可以送貨到大樓?
D : 基本都是小區下單,代購代買代送,由於量大人手不足,每單都要儲單,兩至三天送一次。
D : 由於本身都需要,順便組織了微信代購團,幫忙協調代購,肉,魚,
R : 勁 !
D : 地方小官都比較務實,不同你轉彎抹角,有甚麼需求或建議,直接講。我同小區書記的第一次對話就是如此。我談管理,他說直接講要求吧!
R : 更好。急事急辦
D :
我向他要了兩個人,幫忙做代購員的物流,早上說,中午就辦好。
D : 又缺孩用的尿布,奶粉的,也是人搭人,搭到母嬰店的店長,買到了香港飲開既奶粉。
D : 最多難題果段時間已過去,現在開始逐步解封,基本上又可以去超市買食的,用的,已冇問題。

解封後的超市, 回復接待客人

D : 前陣子又下霜又下雨,現在已回暖放情。經歷過,人生是很有希望的。股市也一樣,捱過就好。
D : 我返香港第一樣要學既就係學車

人民衛生意識有待改善


A : 睇香港網站暢順?定要翻牆?
D : 唔駛翻牆
D : 講乜都得
A : 你可以講黨的壞處嗎 ?
D :
可以
A :
上次朋友微信講 肺炎 whisper 即被封號
D :
唔出奇,你唔知佢點定義
D : 一定冇香港咁自由,真的,假的,煸動的,乜都講得

A: 講真,可否講講今次疫情下,封城對市民生活,當局是否亂中都快速安排及承擔呢 ? 定真係要識人,先搵到幫助呢 ?
A : 你太太哪邊有親人嗎?可互相照應一下都好
D : 我需要識人,因為我呢邊冇乜人脈
D :
但你問老百姓,他們好多都知道要找誰
D : 封城咁耐,老百姓怨言一定有,唔做咩?真係手停口停。係微信的一些地方討論區,很多怨言的,某種程度的怨言,不會封帳號刪post
A :
其實聽你尋晚講,感覺又唔錯,突發病毒,去到邊個國家都係亂,冇邊度政府事前採排演習過,但起碼肯出頭盡力解決巳好好
D : 阿爺是慢,但是在進步中,十九大集中講新矛盾,不平衡。人民某程度上的壓力舒發,一定要俾空間出黎,雖然係我地角度仍然係封建。
A :
有方向堅定向更開明進步走便可
A : 這段時間太太有否擔心 ?
D :
沒有擔心是假的,不過現在都過去了。反而憂慮仍然是香港
D :
香港的隔離不夠嚴格,但國內做到的,在香港未必實行到
D :
超市食全部不准開,所有人不准下樓,只能透過代購買物資

A : 點決定先後次序搭專機回港呢?
D :
唔知

R : 再講下你人生睇法有乜改變
D : 其實冇乜改變,人生有起有跌,跌既時候,樂觀面對,積極解決問題。

資料提供 - 市位湖北省, 全市总面积17,457平方公里,人口629(維基百科)

沒有留言: