2019年11月12日 星期二

答客問︰ 聯名買樓好啲

Cambridge 風光


筆者由2018年中至近日, 沒有分享英國買樓經驗有一段時間, 期間有三位網友在網誌留言提問, 由於筆者是網誌低手, 沒有看到留言, 實在抱歉 !

現在逐一回應三位讀者, 希望即使對提問人已事過境遷, 也可為其他網友提供資料。

網友 Mok Mei 提到...

你好呀, 我係最近留意到你既Blog, 由”隔山搶購 Romford 樓花” 睇到你最近發表既文章, 內容很詳細, 提供了好多係英國投資物業既資料及心得, 多謝您先.

自我介紹先, 我係香港人, 同英國藉既鬼佬結左婚, 大家一直到係香港打工同租樓住. 大家都知道香港樓好貴,而且地方不大...相比下, 如果係英國買樓, 用同樣既價錢吾洗350萬可以買到700幾呎了…而且過多5-8年後, 我地有機會移民, 所以想買一個單位暫時會放租, 之後有機會自住… 我想問問下你寶貴意見…

1) 我想問你係 UK買樓, 你會吾會用聯名一齊去買? 定係俾錢對方,用對方個名去買? Stamp duty CASE係咪同香港一樣, 首次買物業可免稅, 第二次買就要交多啲稅?
2) 3間銀行借錢做mortgage, UK HSBC, BOC and BEA. 3間既息率以UK HSBC最低?
3) 我地打算係Cambridge 呢個地方買apartment, 你有無咩想法分享下?
2018711日 下午4:20


聯名買樓的好處是大家各自的權益,受到法律保障, 將來發生事故, 較易處理 另外是稅務上, 你們是英國人, 都享有免稅額, 二個人就有二份了, 可減少交稅 缺點是買樓時, 要提交兩位買家的 Certified身份證明文件及資料, 費用略有增加。另外, 報稅時, 二人須分別提交報稅表, 如是自己報稅, 也只是多一些功夫。

另外銀行批出按揭時, 如買家是兩人聯名, 也須要二人一同申請按揭, 即是二人均須向銀行提交財務狀況的資料。 這方面如有疑問, 向銀行查詢比問筆者好。

下次回應Mok Mei 其他問題。

上一篇文章︰《 激戰伯明翰 () 左揀右揀唔多盞 》


溫馨提示

筆者與朋友在此分享有關個人經驗各位如對英國買賣樓手續,法律,稅務等有問題,宜向專業人士查詢

沒有留言: